Eens deelnemen?
Wat moet ik doen voor de gratis verzekering?
Ik wil wedstrijdjes meespelen.
Ik heb een aantal keer meegetraind maar heb beslist te stoppen.
Mijn proefmaand is gedaan maar ik wil verder rugby-en
Ik wil me definitief aansluiten
Kan ik korting krijgen op het lidgeld?
Kan ik nog iets recupereren van mijn lidgeld?
Wat te doen bij blessure?

Eens deelnemen?

Ben je geïntereseerd om eens rugby te komen proberen, kom dan deelnemen aan één van de trainingen! Wij voorzien voor alle geïnteresseerden een gratis maand verzekering.

Wat moet ik doen voor de gratis verzekering?

Om deze voorlopige verzekering in orde te kunnen maken moet je inschrijving in orde zijn. Vul daarom het formulier in op http://inschrijven.antwerprugbyclub.be

Een overzicht van welke categorie waar en wanneer traint kan je hier vinden

Ik wil wedstrijdjes meespelen

Met de voorlopige gratis verzekering van één maand ben je niet verzekerd deel te nemen aan wedstrijden of tornooien. Wil je toch wedstrijden meespelen kijk dan verder naar "definitief aansluiten"

Ik heb een aantal keer meegetraind maar heb beslist te stoppen

Geen probleem, niet iedereen is even gebeten door het rugby 'virus'. Geef even de ploegmanager of de jeugdcoördinator een seintje dat je niet meer zal komen.

Mijn proefmaand is gedaan maar ik wil verder rugby-en

Goed nieuws!! Blijf zeker niet bij de pakken zitten en maak je definitief in orde. Zo blijf je optimaal verzekerd en kan je de rest van het seizoen mee blijven trainen en wedstrijden spelen.

Ik wil me definitief aansluiten

Om je definitief aan te sluiten moeten er nog een aantal dingen in orde gebracht te worden:

1. Een medisch attest

Iedereen die rugby wil spelen moet een medisch attest kunnen voorleggen dat ze lichamelijk geschikt zijn om rugby te spelen. Dit attest is een voorgedrukt document dat moeten worden ingevuld door de huis -of sportarts. Enkel dit attest is geldig. U kan dit attest opladen in twizzit club of doormailen naar de secretaris of teammanager.

2. Lidgeld betalen

Ieder lid betaalt een bijdrage aan de club voor de trainingen en wedstrijden die ze meespelen. Het lidgeld omvat:

- Verzekering (tijdens activiteiten van de club en de verplaatsing)
- gebruik van de infrastructuur Antwerp Rugby Club
- Coaching van gecertifieerde trainers
- Licentie bij de Vlaamse Rugbybonden en Rugby Belgium

Een overzicht van lidgelden voor elke categorie kan je hier vinden.

Je betaalt het lidgeld online via twizzit.

Pas als lidgeld én medisch attest in orde zijn, kan je deelnemen aan wedstrijden.

Heb je het financieel moeilijk en wil je toch graag deel uitmaken van onze club?  Antwerp Rugby Club heeft hiervoor een programma lopen. Spreek daarvoor je teammanager aan!

Kan ik nog iets recupereren van mijn lidgeld?

Bijna elk ziekenfonds voorziet een tegemoetkoming voor deelname aan een sportactiviteit of lidmaatschap van een sportclub. Informeer bij je kantoor en geef de formulieren die ingevuld en getekend moeten worden af aan je ploegmanager of jeugdcoördinator. Zij vullen deze met veel plezier voor je in.

Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel niet om je ploeg manager, jeugd coördinator of secretaris te contacteren. Alle contactpersonen kan je hier terugvinden.