Een club zoals Antwerp Rugby Club kan niet draaien zonder de vele vrijwilligers. Niet alleen trainers zijn noodzakelijk maar ook administratief, organisatorisch, talent voor verkoop, ... zijn vaardigheden die we zoeken in de werking.

Onderaan kan je een schematische voorstelling vinden van alle vrijwilligers die de club nodig heeft. Druk op een van de bollen om de desbetreffende categorie in detail te gaan bekijken. Met een klik op de functie kan je ook een taakomschrijving terug vinden. Bij elke taakomschrijving kan je ook de geschatte tijd vinden dat je zal nodig hebben om de taak tot een goed einde te brengen.

Spreekt een taakomschrijving je aan? Wil je mee deel uitmaken van onze familiale en levendige club? Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel niet om iemand van het bestuur te contacteren. Zij helpen u met plezier verder!