[U12] Verslag nationaal tornooi te ROC

Het was weer spannend om te zien.
5 van de 6 wedstrijden hebben onze U12 spelers gewonnen.

Door mooi samenspel en mid-air stoppen van kicks heeft ons team snel terrein kunnen winnen: DRC1-Antwerp:1-3. De tweede wedstrijd tegen Anderlecht ging gepaard met veel "fluitwerk". Antwerp heeft echter doorgedrukt met 0-2 (Anderlecht-Antwerp) tot gevolg.

Desalniettemin dat het moeilijk was, hebben ze ook tegen ROC2 gewonnen: 0-1 ROC2-Antwerp. In de vierde wedstrijd hebben ze moeten knokken voor elke meter. Het spel speelde zich voornamelijk af op de helft van de oppositie: 0-1 Uccle-Antwerp. Tegen ROC1 hebben ze eerst heel lang dominant kunnen spelen. Maar op het einde heeft ROC1 snel achter elkaar 3 try's kunnen scoren. Met een laatste wils-inspanning heeft ARC nog een try binnengehaald: 1-3 (Antwerp-ROC1).

Last but not least: Het was even een valse start: 12 ARC spelers tegen 10. Dat resulteerde in de eerste 10 seconden in een "valse" try. DRC2 bleek echter niet tegen ARC opgewassen te zijn. Het was een heus try-festijn: 6-0 Antwerp-DRC2.

Mooi. Petje af voor onze U12 spelers