Sinds april 2017 is ook Antwerp Rugby Club gestart met een touch team. Deze variant van onze mooie sport volgt de algemene rugby regels echter zonder tackelen. Het is een sociaal spel waar zowel dames als heren samen een team vormen.

Elke woensdag en vrijdag trainen de heren en dames, jongens en meisjes vanaf 12 jaar op de velden aan de Wilrijkse Pleinen van 19u00 tot +/- 21u00.

Iedereen is welkom om zich mee op de trainingen te vervoegen. Ben je een ex speler of speelster, ben je een ouder van een van onze jeugdspelers, ben je gewoon geïnteresseerd om rugby te spelen maar dan zonder de contacten, ... kom eens mee proberen tijdens een van de trainingen.

Heb je nog vragen en/of opmerkingen, je kan ons contacteren via touch@antwerprc.be.

De Federation of International Touch INC Playing Rules kan je hier downloaden.

Volgende wedstrijden

Trainingen

Woensdag van 19u00 tot 21u00
Vrijdag van 19u00 tot 21u00

In juni en juli zijn er enkel trainingen op vrijdag van 20u00 tot 22u00

Augustus: geen touch trainingen.

Meer informatie - locatie

Trainer Touch