Antwerpen Rugby club ondersteund via een trainer en logistiek de Midgets, het Antwerpse studenten rugbyteam. Deze bestaat uit spelers van hogescholen en universiteiten die willen kennismaken met rugby of door hun schoolactiviteiten niet aan de normale trainingen en wedstrijden kunnen deelnemen.

De Midgets hebben zowel een vrouwen- als een mannenploeg waar iedereen meer dan welkom is! De trainingen gaan door elke maandag van 20u-22u op het sportcomplex Wilrijkse Plein, Vogelzanglaan 6, 2020 Antwerpen. Doorheen het jaar zijn er ook enkele wedstrijden en toernooien tegen andere hogescholen en universiteiten. Heb je graag zin in meer? Dan kan je naast de trainingen op maandag ook op woensdag en vrijdag mee trainen met het dames of senioren team van ARC.

Om als student te kunnen meetrainen hoef je enkel over een sportsticker te beschikken die je kan aankopen via https://www.sportsticker.be/.  Zo ben je verzekerd en kan je op maandag trainen met de midgets.

Heb je zin om kennis te maken met rugby of speelde je in het verleden al en wil je terug beginnen? Neem dan snel contact op met onze teammanagers:

Vrouwen ploeg: Aline.bongaerts@student.kuleuven.be

Volgende wedstrijden