[U14] Wedstrijdverslag Antwerp/Mechelen vs Schilde/Arendonk

Zaterdag speelden we U14 een thuismatch tegen Schilde-Arendonk. Het viel toch wel eventjes tegen. Bij aankomst viel Lucius uit wegens een accident met zijn vinger ( tussen de deur). Zeer pijnlijk en verplicht naar ziekenhuis voor medische urgentie ingreep. Gelukkig komt alles goed....

Gezien we maar met 13 spelers waren, was de overmacht te groot. We hebben op hen ingebeukt, elke, zelfs kleine, fout van ons werd afgestraft door een snelle actie van hen, dus verloren we met 15 - 45. Zelfs de regen was ons niet goedgezind, tijdens de match kregen we nog een serieuze regendouche, nat tot onder het ondergoed. Bedankt voor de ouders of supporters die dit weer getrotseerd hebben.
Een opmerking voor de toekomst : met het hoog tackelen moeten we wel oppassen, de ref dreigde met rode kaarten na een zoveelste waarschuwing. Om de match samen te vatten schreef de ref op het wedstrijdblad : "zeer faire en aangename wedstrijd".Bedankt aan de familie van Lemmy om het veld mee speelklaar te willen maken. Dank aan David voor zowel de administratieve hulp als de 'voedselhulp'.

Woensdag terug training, voorbereiding voor de match van 21/10.

Mvg, Alex