Inschrijvingen voor de BBQ zijn geopend!

Dit jaar sluiten we het seizoen af met een knaller op zaterdag 25 mei 2019. Gedurende de dag is er het Vlaams jeugd festival (de Vlaamse finales rugby school U6 t/m U12) te gast op de Wilrijkse Pleinen. Een eindtornooi waarbij we toch +/- 2000 aanwezigen verwachten die komen genieten van de laatste wedsstrijden voor dit seizoen.

Antwerp Rugby Club sluit na het tornooi het seizoen af met de jaarlijkse BBQ. Buiten animatie voor jong en oud, de uitreiking van de speler en roekie van het jaar voor elke categorie en randanimatie, kan je genieten van een heerlijke verzorgde BBQ a la carte.

Inschrijven kan je op de volgende link https://bbq.antwerprugbyclub.be. Vergeet niet op tijd in te schrijven want op zondag 12 mei sluiten we de inschrijvingen af!!

Voor de finale dag zoeken we nog altijd naar ouders die mee de handen uit de mouwen willen steken, kijk hier waar ook jij een handje kan toesteken!

Tags: Algemeen