Vlaamse finales voor de jeugd op Antwerp Rugby Club

Ondanks dat de afgelopen jaren eerst de Vlaamse finales aan bod kwamen en daarna de Nationale finales is er dit jaar gekozen voor een andere volgorde. Op zaterdag 25 mei 2019 zullen de Vlaamse finales voor de jeugd (U6 tot en met U12) worden gespeeld op Antwerp Rugby Club.

Dankzij de infrastructuur aan de Wilrijkse Pleinen kunnen we voor de eerste maal in onze geschiedenis de finales voor de jeugd op Antwerp Rugby Club laten doorgaan. Een ideale gelegenheid voor onze jeugdige spelers vanaf 5 jaar om op eigen bodem zich te meten met de Vlaamse tegenstanders.

Familie leden, vrienden, kenissen, ... zijn allemaal meer dan welkom om onze jongens en meisjes mee te komen aanmoedigen op de laatste speeldag van dit seizoen.

Wel volgens de tradities sluiten we het seizoen af met de clubdag en aansluitende BBQ. Nu deze datum samen valt met de Vlaamse finales voor de jeugd, kunnen we jullie na een sportieve dag aansluitend de club BBQ aanbieden. Tevens zullen we de prijzen voor de spelers en de roekies van het jaar uitreiken tijdens deze BBQ. Inschrijvingen voor de BBQ volgen spoedig.

Zo een Vlaamse finale betekend veel spelers, heel veel spelers. Geschat wordt dat een 1000-tal jongens en meisjes zullen deelnemen. Met zoveel jonge sporters horen ook veel supporters, familie, vrienden, ... Om deze organisatie in goede banen te laten lopen rekenen we op hulp van de leden van de club, ouders, sympathisanten, ...

Kijk zeker op de evenement pagina van het tornooi, waar we weergeven waar we nog hulp kunnen gebruiken tijdens het tornooi. Is er een beschrijving niet duidelijk, geef ons een seintje op evenementen@antwerprc.be en we helpen je snel verder!

Geplaatst 5 jaar geleden door Bart De Meyer

Tags: Algemeen Rugby school

Schrijf je in op onze nieuwbrief
* Duid verplichte velden aan