Antwerp Rugby Clubdag met aansluitende BBQ - 4 juni 2022

We hebben de jaarlijkse traditie van de Antwerp Rugby Club Dag de laatste 2 jaar niet kunnen laten doorgaan. Maar dit jaar kunnen we eindelijk het seizoen op 4 juni 2022 de juiste manier afsluiten!

We verwelkomen graag alle leden maar ook sympathisanten, familie, supporters, ... op onze clubdag.

Onder een (hopelijk) stralende zon starten we in de namiddag vanaf 14:00 met een gezellig samenzijn en randanimatie (springkastelen, schmink stand of gewoon ravotten op een terreintje).

Terwijl het BBQ bak team de eerste voorbereidingen treft kan je genieten van een drankje (met gin tonic/mojito bar) en een hapje.

We sluiten de avond af met muziek en voor de geïnteresseerden een danspasje.

Place to be: Op onze thuisplek in het sportcomplex Wilrijkse Plein. Inschrijvingen zijn enkel nodig voor de BBQ.

Uitreiking Speler en Roekie van seizoen 2021 - 2022

Rond 19:00 zetten we de Spelers en de Roekies van alle categorieën van het afgelopen seizoen in de bloemetjes tijdens de uitreiking van deze gegeerde prijzen.

Inschrijven aansluitende BBQ

De barbecue is à la carte, je bestelt een basispakket waarin een uitgebreide salad/pasta bar, brood, sauzen en een welkomstdrankje inbegrepen zijn. Bij dit basis pakket kan je vlees en vis per stuk bestellen.

Voor bbq-ers onder de 10 jaar moet je geen bijdrage betalen voor het basispakket.

Inschrijven kan tot en met zondag 22 mei 2022 .

Niet twijfelen, klik snel op de link om je in te schrijven!

Tags: Algemeen