Start seizoen 2022-2023

Na een deugddoende zomerstop is er al ondertussen terug volop actie op de Wilrijkse Pleinen

Trainingen

De trainingen zijn voor deel van de ploegen al terug gestart, voor de volledigheid geven we hier nog even alle startdata mee.

• Senioren (dames en heren): zijn gestart de eerste week van augustus
  • U18: zijn gestart op 17 augustus
  • U16: zijn gestart op 17 augustus
  • U14: zijn gestart op 17 augustus
  • U12: starten op vrijdag 2 september
  • U10: starten op zaterdag 3 september
  • U8: starten op zaterdag 3 september
  • U6: starten op zaterdag 10 september

Heb je ook eens zin om rugby eens te proberen? Of ben je al een geoefende rugby spe(e)l(st)er maar wil je toch eens komen proeven van de atmosfeer op Antwerp Rugby Club?

Iedereen kan een maand gratis komen meetrainen, meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Inschrijvingen

Spelers en speelsters die vorig seizoen reeds speelde bij Antwerp Rugby Club kunnen zivh opnieuw inschrijven via Twizzit:

Voor spelers ouder dan 14 jaar, moet je twee jaarlijks een goedkeuring van de dokter krijgen om rugby te spelen. Daarvoor kan je terecht bij je huisarts of bij de clubdokter die aanwezig zal zijn op volgende momenten:

• Vrijdag 2/9/2022 vanaf 19:30
  • Woensdag 7/9/2022 vanaf 91:30 (nog te bevestigen)

Vergeet geen 30 Euro contant bij te hebben voor de betaling van je consultatie!

Wedstrijden

De wedstrijdkalender is ondertussen bekend en kan je raadplegen op onze website. De juiste locatie voor de jeugdtornooien voor U6 tot U12 zal nog worden aangevuld als deze definitief zijn vastgelegd. De kalender durft tijdens het seizoen wel eens aangepast te worden. Hou onze site in het oog voor de juiste planning van wedstrijden en tornooien!

Tags: Algemeen