Update van de lidgelden voor seizoen 2017-2018

Ook voor het nieuwe seizoen is er het immers verplichte lidgeld. Om je licentie aan te kunnen vragen moeten we ook beschikken over een geldig medisch attest!

De lidgelden voor het seizoen 2017-2018 kan je terugvinden op de lidgelden pagina.

Belangrijk:Betaal je lidgeld voor 1 september 2017 zodat onze administratie je licentie tijdig in orde kan maken voor de start van de eerste wedstrijden en tornooien! Zonder de betaling van je lidgeld en je doktersattest ben je NIET verzekerd tijdens trainingen en wedstrijden!

Betaal je lidgeld op de rekening BE15 3630 7297 2130 - ANTWERP RUGBY CLUB VZW Met vermelding  2017-2018 team + naam speelster/speler

Medisch attest

Vanaf de leeftijd van 14 jaar moet je tweejaarlijks een medisch attest bezorgen. Enkel het voorgedrukte attest is geldig! Alle andere briefjes, nota's ed worden door Rugby Vlaanderen geweigerd. De gezegende spelers die reeds de leeftijd van 35 hebben bereikt moeten dit attest jaarlijks binnen brengen. Je mag het getekende attest afgeven op de club of inscannen en doormailen naar info@antwerprc.be. Let er wel op dat de naam en de datum van ondertekening van de geneesheer duidelijk leesbaar is.

Geplaatst 6 jaar geleden door Bart De Meyer

Tags: Algemeen

Schrijf je in op onze nieuwbrief
* Duid verplichte velden aan