Locatie en tegenstrevers Nationale tornooien

Na een vergadering met alle Belgische clubs afgelopen maandag zijn nu ook de locaties en de tegenstrevers voor de Nationale tornooien voor de rugbyschool (U6-U8-U10-U12) vastgelegd.

Naast de regionale tornooien waar we de Vlaamse ploegen bekampen zijn er ook Nationale tornooien. Een ideale gelegenheid om onze krachten te meten met de Brusselse en Waalse ploegen. De verplaatsingen zijn dan ook iets zuidelijker gericht maar ook onze Waalse vrienden maken hun verplaatsing naar Antwerpen voor de 2 tornooien die op Antwerp doorgaan.

De eindsprint van het seizoen zijn de nationale finales op 12 mei 2018. Daar zullen alle Belgische clubs elkaar bekampen, waar de nationale tornooien ons perfect op zullen voorbereiden. De locatie van het eindtornooi is nog niet vastgelegd, maar noteer 12/5/2018 met stip in uw agenda.

Op 30/09/2017 spelen we in Ottignies (ROC) tegen Dendermonde, ROC, Anderlecht en Ukkel
Op 21/10/2017 spelen we een thuistornooi in Antwerpen tegen Kituro, Laakdal/Schilde, Gent en BUC
Op 18/11/2017 spelen we in Bosvoorde tegen Bosvoorde, BSB, Mons en Celtic
Op 09/12/207 spelen we in Saint Ghislain tegen Saint Ghislain, Tournai/Kortrijk, Rush, Charleroi en Binche
Op 20/01/2018 spelen we in Kituro tegen Kituro, Brussels Citizens, hesby, Ukkel, Anderlecht en Pajot
Op 24/02/2018 spelen we in Nijvel tegen Nijvel, Binche, la Hulpe, Stade Marchois, Rush en Kibubu
Op 17/03/2018 spelen we terug een thuistornooi in Antwerpen tegen Racing Jet, Celtic en Coq Mosan
Op 24/04/2018 spelen we op Terhulpen tegen La Hulpe, Bosvoorde en Kituro

Een mooie mix van tornooien voor de jongsten in onze club.

Tags: Rugby school